Sunday, February 21, 2010

MY FAMILY...

MY FAMILY
mase nie
pergi
Taman Tamadun Islam..
(ganu)

Salam...
arie nie aku nak cite pasal my family..
first thing first ialah about my lovely mum...
nama mak aku ialah ZAHARAH BINTI HJ NAWAWI...
tapi owng panggil cikgu timah..
aku syng gile sama mak aku..
thanks mak lahirkan angah kat dunia nie,,,
walaupun angah nie anak yang selalu sakitkan atie mak..
namun angah anak mak yang paling mak sayangkan..
n mak halalkan susu ibu mak bagie angah,,eh..
mak angah sayang...MAK>>>

inilah mak aku...
ZAHARAH BINTI HJ NAWAWI..
a.k.a CIKGU TIMAH..

...MY SISTER...
Owng yang kedua penting dalam hidup aku ialah akak..
is my sister...
NORIZAH CHIK..
thanks akak sudi jadi akak pade ktowng..
walaupun ktowng tak de ape2 sumbangan kasi pada akak..
skrang nie my sis tak de kat cnie die gie vietnam..
best gile..
jgn lupe ole2 angah kat vietnam tue..
n thanks lagie sekali dapat terima we all separuh life akak..
hahahahaha..`

ALONG
Inilah along aku...
ZAHEERALIZA TAHIR..
die r akak aku yang paling gonjeng..
hahahaha..
along jgn marah eh..
along aku penyayang pade kucing..
umah kami penuh ngan kucing..
tue sume kucing along..
die sanggup spend duit nak kasie kucing die makan..
suku gaji die peruntukan untuk blie makanan kucing..
caye r along..
along r tuannya yang bertanggung jawab..
hahahahhaha
walaupun kucing makin bertambah...
pening angah dibuatnya..

inilah aku..
ZAHER SYUKRAN TAHIR..
aku kat umah dipanggil angah..
aku anak kedua daripada 3 owng adik beradik..
aku r adik kesayangan akak n along..
jgn marah eh adik...
adik aku sayang ko..
hahahahahaha...
AdIk
adik aku ..
ZAHER HAFIZI TAHIR
sekarang nie die amik form six..
ikut langkah aku beb..
tapie die amik syariah..
katenya nak jadik bakal ustaz..
aku harap ko punye cita2 termakbul eh...

bawah nie aku nak tunjuk gambar ktowng bercuti kat ...
serata malaysia je..

akak ngah pluk strawbery..
peg penuh gaya seh...


along excited dapat pluk sendiri strawbery..
hahahahaha..
johor mane ada..
muke tak leh blah..
pnat kut mase nie..
walaupun pnat still nak gambar...
aku ngan akak mase kat taman tamadun islam kat
ganu...
hahaha...
sama tak muke ktowng..
mesti lainkan,,,

cantik seh masjid nie..

Akhir sekali aku nak story skit pasal my dad..
nama dia TAHIR A WAHAB..
ayah aku telah meninggal dunia mase aku form 1..
die meniggal dunia because sakit lung cancer..
sian die tak merokok pun boleh dapat..
huhuhuhu,,
last sekali aku mohon agar roh ayah ditempatkan di kalangan owng mukmin yang mulia..
AL-FATIHAH

inilah story family aku yang kecil ini..
aku harap kami sekeluarga hidup aman dan damai..
jauh daripada golongan yang hasad dengki,,
dan dihormati oleh masyarakat..
AMINNNN..

No comments:

Post a Comment