Wednesday, April 7, 2010

AL KISAH SEORANG BLOGGER...

.....BLOGGER....

blogger menurut kamus keluaran aku
ialah seorang yang mempunyai blog tidak kira sama ade
kaum hawa atau adam yang sudah mendaftarkan dirinya ke dalam..
blogspot.com ..

Jika kowng tidak dapat menerima aku punya definisi
blogger nie harap kowng tengok r kamus
keluaran lain pula..
....hahahahhaha...

inilah segelintir sahaja wajah blogger yang ade di muka bumi..
tahniah my frend kowng telah memilih jalan yang benar
untuk menjadi seorang blogger.

Sesetengah blogger memilih untuk menulis tentang diri
mereka didalam blog..
ade yang cerita masalah suami isteri gadoh r..
dan ade jugak tulis tentang boyfrend die..
lepas tue dah clash tak tahu nak tulis ape dalam blog..
saya tidak mengata pada sapa2..
kalau ade yang terasa saya mintak maaf..
itulah keunikan yang ade pada setiap blogger..
apa yang kowng nak tulis itu hak kowng..
bagi pembaca blog diowng akan memilih blog sape yang terbaik dan menarik..

Pelbagai cara dan langkah yang diambil oleh
blogger untuk menarik minat pembaca..
pelbagaai cara yang diambil contohnya dengan menghias blog mereka...
ade jugadengan gaya penulisan dan lainj-lain lagi...



inilah salah satu jenis blog yang menarik bagi aku...
kalau kowng rase tak cantik memang kowng takde seni...
hahahaha jangan marah gurau je..

Aku juga salah sowng blogger ....
jika cari idea nak tulis blog aku mesti menghadap loptop sowng2
n terus tulis ape yang aku nak tulis ...
ade sesetengah member aku cakap aku punya penulisan very worse
so kalau nak improve my penulisan aku mesti wat ignore je ape
downg kata kat aku..
aku nie taklah power sangat nak menulis
tapie aku cuba tanam minat untuk menulis
dan bakal menjadi hobi aku kalau ade mase lapang macm ni..
hahahahahaha..
ok aku rase mcm dah terlebih pulak cite pasal nie..
sorry kalau ada2 sesiapa yang terasa
aku memang tiada niat nak mengata..
tapie just rase bangga dengan diri sendiri dan blogger yang ada
di muka bumi,,

....ASSALAMUALIKUM....

...SALAM SATU MALAYSIA..


Malaysia Printable Flag Picture

1 comment: