Wednesday, March 31, 2010

hidung aku tertanggal?????

HIDUNG TERTANGGAL

Hari ni aku bangun dari tido rase mcm
nak tanggal je my nose nie..

TENSION SIOT...

sesiapa yang mempunyai penyakit mcm aku mesti kowng paham
mcm ne perasaan aku mase niekan..
nasib baik hari ni tak de paper kalau ade
conform aku kalah di mendan perang..
huhuhuhu..

ulat resdung yang keluar dari muka
Zoom in
Ulat yang sama
Zoom in

sungguh rote kamu wahai ulat yang ade
kat my nose nie..
jage ko 6tie balik ko tengok
ajar kowng cukup2..



3 min 24 sec - 11 Oct 2008
www.youtube.com

aku tunjukkan kat kowng mcmne nak buang ulatt..
kat dalam hidung..
tapie ni bukan aku..
nie r cara aku buang ulat kat dalam my nose...
hahahahahhahaha..

Sesiapa yang mempunyai masalah sama
mcm aku sila wat sedemikian
kerana wabak nie akan membuat dirie
tidak keruan..
canggih tak ayat aku ni,,
perasan pulak aku ni..
k r aku nak chow ni
kalau aku senang
aku update my blog eh..

RESDUNG

No comments:

Post a Comment