Sunday, March 28, 2010

Minggu Final N Stdy week...

semalam,hari ini,besok,,,
aku akan mengadap buku je..
because nie adalah stdy week..
so ktowng yang belajar last minute nie sebok
tahap gaban..
sapa tak paham gaban tue ape ia sama erti ngan gila r..

Aku punye final mmg pelik..
owng lain blum start,
tapie ktowng dah bertungkus lumus membaca buku n
wat latihan ekonomi..
hahahahahhaha..
23 mac 2010
ialah hari keramat wat aku..
sebab ekonomi...
ktowng sume berungut because tak cukup masa..

lepas tue ktowng relax pulak...
n sambung
semula dengan subject
ENTREPRENEURSHIP
paper nie ade 100 soalan..
]aku rase mcm nak muntah..
wat soalan tue..
sampai ke 70 soalan aku rase mcm malas nak bace..
tapie demi mencapai cita2 menjadi insan yang berguna,,
pada masa akan datang...
aku terus gigih dan berusaha dgn penuh semangat..
untuk menghabiskan kesemua soalan yang ade
diatas paper tue,,
FINALLY
siap jugak..
hahahahahahaha..

aku adalah aku ,,
membawa maksud tentang diri aku,
Nama aku Mohd Zaher Syukran Bin Tahir..
dilahirkan dan dibesarkan dengan penuh kasih sayang..
oleh pasangan suami isteri yang
bahagia
(of course)
it's my parents
Tahir Bin A Wahab
n Zaharah binti hj nawawi..

Aku anak yang kedua daripada 4 adik beradik..
sesaipa yang pernah baca aku punye cete
pasal my family
mesti kowng rase pelikkan..
inilah hakikatnya..
hahahahahhah

nie adalah mukadimah bagi story
tentang aku adalah aku..
maybe aku akan story bila aku dah abih final eh..
cukup r sampai arie nie nak story kaat kowng eh.
ASSALAMUALAIKUM,,
bagi pembaca yang beragama islam..
n
Selamat tinggal
bagi pembaca bukan ber

1 comment:

  1. zaher..bape kali i nak kn pesan.. bila nak post blog tulis elok2 and tulis smpi habis hahahha lawak ler..

    ReplyDelete